12/2-lördagsmys

Hej alla bloggläsare.
Idag vakna jag upp bredvid min underbara pojkvän vid halv tio typ. Vi käka frulle och vid elva drog jag mig hemåt. När jag kom hem kom jag på att mitt busskort var slut. Så jag fick gå upp till Konsum och fylla på de. Tog 12:21 bussen hem till min bror och gick en mini runda på stan och senare hem till pappa, där ajg inte har varit sen en sjön brann. Sist jag var där var i augusti tror jag... Käka spagetti & köttfärssås och till efterrätt en fet semla. MUMS.
Alle skjutsa hem mig vid fem och sen dess har jag bara hunnit med en lång dusch och bloggfix till min snygga vän mrcarlis
Nu snart kommer Ida och vi ska ha en tjejkväll och man vet aldrig vad som kan hända med den här bruden. Känner på mig att kvällen kommer bli grym. Inatt kommer macke och ska sova med mig.
Ha en bra lördagkväll alla bloggläsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0