25/1-Love is a peace in a middle of a war

Vilken ovärd dag. Åkte buss med Jonathan Ståhling 7:27. Vi åkte upp till söder och tog oss till Eber. Vi mötte olivia o gick till JB. När vi kom upp till klassrummet vid 8:30, så satte vi oss väntade på läraren. Vi vänta o vänta Men Anna kom inte..
Straxt efter nio kände vi, ae fan vi drar. Men vi vänta ytterligare några minuter. Michaela W gick ut o kolla i lärarrummet, Tror ni inte dom säger att Anna är hemma och är sjuk eller? ...  åhhhh
Så vi kunde varit hemma hela dagen. Men ickesanicke. Satte mig och kolla på en film tillsammans med frida o emilia i ett grupprum. Sen blev de lunch... Fiskgratäng & potatis,  sorry Köket men de var inte så gott idag..
Åkte hem med 12:25 bussen. Gör iordning tacos ifrån gårdagen o slänger mig på soffan och käkar o glor på tv.
Efter en stund börjar mitt huvud spränga och jag känner att jag måste sova lite. Sover i typ en timma sen kommer min lilla syster hem.
Nu sitter jag på mitt rum o lyssnar på musik:)
- Adore my Outfit today. TOFFSAR!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0