7/1-Gran Turismo

Hej mina små liv.
Idag köpte min låtsas pappa Gran Turismo till ps3. Så jävla rätt asså.
Jag ska ut och träffa sara snart. Vi tänkte ta en lång mysigt kall rolig promenad i krokek. Efter ska jag hem. Båda bestämde oss för att vi skulle gå hem skapligt. Saras anledning var för att hon ska upp tidigt imorn och träna. Min var ju då lite sämre... Jag ska hem och spel. Har allt blivit en liten nörd. Det ska jag inte förneka. Hade liksom glömt hur kul och avkopplande tvspel är.  ;)
Idag har jag inte gjort något alls. Mest slappat, sett på tv, spelat, msn;at, sms;at mm. Kan ju vara skönt det med ibland.
Nae nu ska jag alsol-sprita ner mitt högra öra. De har blivit lite infekterat tror jag:(
De här inlägget bestod av mycket egna ord och uttryck.  Hoppas det var ok:S . Vad inte direkt med mening.
Ha det bra. bjussar på en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0