Skriveravmig....igen.

Tänker och tänker och tänker men kommer ingen vart...
Idag har jag färgat håret. Blev dö nöjd. Vi gjorde en avfärgning som tog sjukt bra så blev blev guld koppar brun. Sen la vi i några ljusa slingor för att ljusa upp de. I LOVEIT! Tack Issa!<3
Ikväll blir de (förmodligen) mys hos mathilda. Men vet inte än. Annars familje mys och en promenad kanske? Sen slagga hos Macke.
Jag känner mig helt förvirrad, men vet inte varför.. Vad har jag att oroa mig för? Jag har fyra bästavänner som är helt otroliga. Dom ställer alltid upp och förstår. Jag har en underbar pojkvän. En helt fantasktisk klass som alltid får mig glad. En härlig familj/släkt som jag älskar. Men varför funderar jag på allt för? "Känns de rätt?". "Är verkligen dom här bra?". "Kan jag äta det här?". "Gör jag rätt eller fel?". Får sluta upp att tänka så mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0